wtorek, 4 grudnia 2012

Niall


Był chłodny dzień, jednak musiałaś się wybrać do sklepu po jedzenie dla swojego kotka Nialla. Choć niechętnie, ubrałaś się w czerwone rurki, bluzkę w paski, bluze, białe trampki oraz szarą czapkę.
Do pobliskiego sklepu nie miałaś daleko. Jakieś 5 minut od domu. Szukałaś między półkami ulubionego przysmaku dla Niallera. Nagle za sobą usłyszałaś wołanie:
- Louis! Gdzie ty się podziewasz?!
- Co?- powiedziałaś odwracając się.
 Nagle zobaczyłaś nie kogo innego ale samego Nialla Horana! Twojego idola z zespołu One Direction!
- O... Przepraszam nie wiedziałem...
- O mój Boże!!!
- Nie nie krzycz! Proszę.- Powiedział zamykając ci usta ręką.- Wiesz pomyliłem się...
Popatrzyłaś na swoje ubranie.
- Ahh no tak...- Powiedziałaś- Do zobaczenia- Pożegnałaś się zmieszana.
Kupiłaś jedzonko i wyszłaś ze sklepu. Szłaś już do domu kiedy zatrzymał cię Horan.
- Słuchaj może wybrała byś się za mną na kawę?
- Dzięki ale może jednak nie dziś mam dużo do zrobienia.- Niechętnie odpowiedziałaś, ponieważ bardzo chciałaś się z nim spotkać
- Rozumiem... A może podasz swój numer, żebyśmy mogli się jakoś skontaktować?
- Jasne!- Podałaś ciąg cyferek.
- Odezwę się dziś wieczorem, dzięki.- Uśmiechnął się miło. Ty tak samo.- Hej, a jak w ogóle masz na imię, bo ty moje imię znasz?
- Ohh, no tak. Jestem [T.I].
- Spoko. Nie jesteś z tąd?- Zapytał niepewnie.
- Emm nie, jestem z Polski.- powiedziałaś nieśmiale.
- Fajnie jak tam jest?
- Więc... no nie źle.
- Super! Chcemy zrobić niespodziankę fanom i wybieramy się tam za tydzień!
- Naprawdę!? Tam moja przyjaciółka jest waszą wielką fanką!
- To dobrze. Cieszymy się że mamy tylu fanów.
- Ok. To zadzwonisz wieczorkiem?
- Jasne! To cześć.
- Cześć!
 Poszłaś zaskoczona do domu. Dałaś kociakowi pożywienie, jednak pupilowi, odziwo coś nie pasowało z jedzeniem.

... i dalej dopiszcie sobie sami ;)



3 komentarze:

  1. Anonimowy15:06

    Napisz drugą część! Pliiiiis

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy08:16

    Dzięki, ale nie wiem czy dam radę. pracuje teraz nad zaynem i liamem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. potem Nialler zadzwonił i umówiliśmy się na dzikie seksy ^^ Zapraszam do przeczytania opowiadania o Niallu i Meg :3 http://just-believe-in-us.blogspot.com/2013/03/chapter-22.html

    OdpowiedzUsuń